۴ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

ساکس (پروتکل)

ساکس (SOCKS) یک پروتکل اینترنت است که بسته‌های شبکه را بین کلاینت و سرور به وسیله پراکسی سرور انتقال می‌دهد.SOCKS5 همچنین امکان اصالت‌سنجی کاربران را نیز ارائه می‌کند تا تنها کاربران شناسایی شده بتوانند از سرویس استفاده کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علیرضا یوسفی

آشنایی با نرم افزار One Note

شما برای یادداشت برداری چه کاری انجام میدید؟! حتما یا روی کاغذ می نویسین یا توی گوشی موبایلتون؟! یکی از برنامه های مفید اما ناشناخته که اتفاقا در مجموعه آفیس هم قرار داره، نرم افزار "یک یادداشت" یا One Note ـه. در این بخش از به روز می خواهیم شما را با قابلیت های جالب وان نوت آشنا کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علیرضا یوسفی

وب سایت wetransfer : سرویس مشهور برای آپلود و دانلود فایل های حجیم

سرویس های زیادی وجود دارد که با استفاده از قراردادن یک فضای رایگان به شما این امکان را میدهد تا اطلاعاتی که دارید را بعد از ایجاد حساب کاربری ، تا یک حجم مشخص آپلود کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علیرضا یوسفی

پهنای باند

پهنای باند و میزان تاخیر پهنای باند از جمله واژه‌های متداول در دنیای شبکه‌های کامپیوتری است که به نرخ انتقال داده توسط یک اتصال شبکه و یا یک رابط، اشاره می‌نماید. این واژه از رشته مهندسی برق اقتباس شده‌است. در این شاخه از علوم، پهنای باند نشان دهنده مجموع فاصله و یا محدوده بین بالاترین و پائین‌ترین سیگنال بر روی کانال‌های مخابراتی باند است. که به منظور سنجش اندازه پهنای باند سیگنال از واحد هرتز استفاده می‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علیرضا یوسفی