چه کسی مرا UnFollow کرد ؟ چگونه بفهمید چه کسی شما را در توییتر UnFollow کرد ؟ آیا می خواهید بفهمید چه کسی شما را در توییتر UnFollow کرده است ؟ اینجا ، ما جهت ردیابی دنبال کنندگانتان ، چهار راه را به شما ، نشان می دهیم . توییتر ، روشی خیره کننده برای ارتباط با سایر دنیا ، بروزنگه داشتن خود با آخرین اخبار و شایعات ؛ و در صورتی که بخواهید اشتراک آخرین اخبار و سخنان خود است . همانطور که دنبال کنندگان شما در شبکه ی اجتماعی افزایش می یابد ، هنگامیکه افرادی شما را UnFollow می کنند ؛ عدد درشت روی پروفایل شماکاهش می یابد ؛ شما خودتان را در معرض هشدار خواهید یافت . UnFollow ، امری رایج است ، بنابراین نگران نباشید ! اما اگر میخواهید بدانید چه کسی شما را UnFollow کرده است ، چندین راه وجود دارد که انجام دهید .

اینجا ما به شما نشان می دهیم که چگونه بفهمید چه کسی شما را در توییتر UnFollow کرده است . چندین سایت ، برنامه ی کاربردی و ابزار مختلف وجود دارد که به شما اجازه می دهد که ببینید چه کسی شما را UnFollow کرده است و شما می توانید بر اساس ترجیحات شخصیتان ، آنها را انتخاب کنید . هنگامی که در یکی از این سایت ها ثبت نام می کنید ، قادر خواهید بود تا کسی را که از هم اکنون شما را UnFollow می کند ردیابی کنید . اینجا ما چهار تا از بهترین ها را لیست کرده ایم ، با ویکی پلاس همراه باشید تا بیاموزید که کسانی که شما را در توییتر UnFollow کرده اند ردیابی کنید .


چه کسی مرا در توییتر UnFollow کرد ؟

  • Unfollowers.com

این یکی از سایت های سر راست و البته مجانی است . تنها کافیست از طریق سایت Unfollowers.com به حساب توییترتان وارد شوید و بعد از این ، شما قادر خواهید بود تا آخرین Unfollowerها ، به علاوه ی مقدار زیادی اطلاعات دیگر ، مانند افرادی که شما را دنبال می کنند ، افراد غیرفعالی که شما دنبالشان می کنید و بسیاری اطلاعات دیگر را نیز ببینید . شما تنها خواهید توانست افرادی را که پس از ثبت نام شما در سایت Unfollowers.com شما را UnFollow کرده اند ، مشاهده کنید ، درست مثل سایر سرویس ها در این لیست . متاسفانه اگر بخواهید بفهمید که چه کسانی قبل از ثبت نام شما در سرویس ردیابی دنبال کنندگان ، شما را UnFollow کرده اند ، به استفاده از حافظه ی خود نیاز دارید . خبر خوب این است که Unfollowers.com توییتی را به افراد نمی فرستد که به آنها اجازه دهد ردیابی شما از کسی که شما را دنبال نمی کند را ، متوجه شوند ، مگر اینکه شما به آن بگویید . به ویژه اگر شما ۲۰ نفر دنبال کننده داشته اید . اگر میخواهید به بخش Stats وبسایت Unfollowers.com دسترسی داشته باشید ، نیاز خواهید داشت تا برای حساب Premium پول پرداخت یا اعلان ایمیل / توییت را روشن نمایید ، که سپس آگاهی از دنبال کنندگانی که شما به آنها توجه دارید ، به شما داده خواهد شد .


  • Goodbye ، Buddy ! ( خداحافظ رفیق ! )

این سایت خوب و ساده است و ما آن را بیشتر دوست داریم . تنها کافیست از طریق وبسایت Goodbye ، Buddy وارد شوید و این وبسایت وضعیت UnFollow هایتان را به شما نشان خواهد داد . نخستین باری که در آن وارد می شوید ، هیچ UnFollower ثبت شده ای نخواهد بود ، اما روز دیگر که باز می گردید ، کسانی را که شما را از آخرین باری که وارد شده بودید ، UnFollow کرده اند ، نشان خواهد داد . این سایت تنها یک کار دارد ، اما این دلیلی است که ما آن را دوست داریم . اگر تنها به دنبال یک راه جهت ردیابی کسانی که شما را UnFollow می کنند ، هستید ، Goodbye ، Buddy ایده آل است .


  • JustUnfollow.com

اگر شما دستگاه IOS یا اندورید دارید ، می توانید برنامه ی کاربردی JustUnfollow را دانلود کنید ، که هم برای توییتر و هم برای اینستاگرام کار می کند . هنگامیکه آن را داخل دستگاهتان دانلود کرده اید ، داخل حسابتان می شوید . افرادی که شما را دنبال نمی کنند ، لیست شده در اینجا ؛ خواهید دید ، اما اگر دکمه ای را در گوشه ی بالای سمت چپ بفشارید ، منویی خواهید یافت که به شما اجازه ی دیدن آخرین UnFollow ها و اطلاعاتی بیشتر را خواهد داد . این وبسایت رایگان است و برای شما توییت نخواهد کرد ، جز اینکه شما به آن بگویید ، بنابراین راه خوبی جهت ردیابی کسی است که شما را در توییتر و در اینستاگرام نیز UnFollow کرده است . شما می توانید به JustUnfollow در وب نیز دسترسی یابید .


  • Friend or Follow.com

سرویس رایگان دیگری که مشابه با لیست بالا است ، اما UnFollow های شما و کسانی که شما را دنبال نمی کنند را در شبکه ای سهل الوصول نشان می دهد ، Friend or Follow است . به علاوه جهت کمک برای ردیابی دنبال کنندگانتان در توییتر ، شما می توانید همچنین دنبال کنندگان اینستاگرام و Tumblr را ردیابی نمایید . این سرویس رایگان است ، مگر اینکه شما بخواهید برای ویژگی های اضافی ، پول پرداخت نمایید ، اما برای اینکه به سادگی دریابید چه کسی شما را UnFollow می کند ، احتیاج به پرداخت پول نخواهید داشت !



منبع: ویکی پلاس